Kammer virksomhedsrådgivning ApS

Gitte Kammer Fuglsang har siden 1992 haft ledelsesansvar i en lang række danske virksomheder og har haft ansvaret for den daglige økonomiske drift, men også en lang række udviklingsopgaver i virksomhederne, der blandt andre tæller Royal Greenland, B&O, Færch Plast, Gentofte Kommune.

Hun har betydelig topledererfaring fra virksomheder indenfor fødevareindustri, fremstillingsindustri og uddannelsessektoren.
Hun var fra 2017 til 2021 været en del af direktionen og ejerkredsen bag O. P. Møbler A/S i Nykøbing Mors, ligesom hun i en årrække har udført bestyrelsesarbejde i virksomheder inden for industri, uddannelse og finansiel virksomhed.

Gitte Kammer Fuglsang har været medlem af repræsentantskabet for Sparekassen Danmark.

Uddannelser:
2016: DPO (Data Protektion Officer) fra Bech-Bruun i Aarhus
2008: HD i regnskab og økonomistyring fra Aalborg Universitet
2004: Basismodulerne i Diplomuddannelse i Offentlig Administration fra Forvaltningshøjskolen i København
2002: HD i ledelse og organisation fra Handelshøjskolen Aarhus

Erik Dietz Fuglsang har siden 1985 haft ledelsesansvar i en lang række danske virksomheder og haft forskellige stillinger som fx Salgschef, Lagerchef, Produktionschef og Fabrikschef.

Han har en baggrund indenfor bogholderi, økonomistyring, lønadministration, ejendomsadministration, økonomistyring i fiskerierhvervet og indrapporteringer af kvoter mv., samt flere kurser om bæredygtighed og praktisk grøn omstilling, klimaregnskaber og ESG-rapportering.

Gitte Kammer Fuglsang